It ein fan elke reis is it paad werom...

30 juli 2019 - Toronto Pearson International Airport, Canada

En dan is het zover, aftellen... aan alles komt een keer een eind en zo ook aan ons reisje. Hoezo de tijd vliegt?

We worden naar het vliegveld gebracht door de boer die ons 11 maanden geleden ook heeft opgehaald, ‘the same place where it all started..’ en dat klopt! Toen allemaal een beetje afwachtend, nu met tranen in de ogen! Wat hebben we een onvergetelijke reis gehad! We hadden het allemaal nooit willen missen, ontario, de prairies, de bergen, de wildernis, noorderlicht etc. Het is teveel om op te noemen! Met een lege portemonnee naar huis maar een rugzak vol herinneringen! We zouden het zo weer over doen!

Onze laatste weekjes vermaken we ons in Ontario, kayakken in bon echo, barbequen, afscheidsfeestje, cn tower, quadtour en een tochtje naar Quebec, bijzonder? Ja best wel!

‘No that is not working here, that parkpas is only for Canada and you are in Quebec now’. Vrij verbaast luisteren wij naar (in onze ogen) onlogische woorden. We zijn te verbouwereerd om te vragen of we de grens ongezien gepasseerd zijn en of we dan ook een ander visa nodig hebben...

Na een kilometer is ons humeur gelukkig alweer verbeterd want de natuur is prachtig! We hebben een leuk uitje en eindigen bij de familie Bakker in Renfrew met kamperen in hun achtertuin, ook daar is het uiteraard weer erg gezellig!

We nemen van alle geweldige mensen afscheid! En dat is natuurlijk enorm moeilijk...! Maar met een boek vol tekeningen en kaarten, zullen we altijd herinnert worden aan deze geweldige reis!

It is boarding time...

Tot snel in Nederland!

1. Hugo landman:
    31 juli 2019
    Machtig maar super dat jullie weer thuis komen heb er zin in.
  2. Petra Zijlstra:
    31 juli 2019
    Ach ja no binne de moaie,leuke ferhalen ek wer foarby. No ja prachtich dat jimme wer yn nei Fryslân komme, hjir is it ek moai,toch???
    Bedankt foar al die skitterende ferhalen en prachtige foto's. Ik sil se misse. 💋Petra
  3. Corrie:
    31 juli 2019
    Inderdaad iris prachtige herrineringen een reis om nooit te vergeten.nu weer terug naar jullie dierbaren die hier in Nederland op jullie wachten.
    Om nogmaals alle verhalen avonturen en foto's te horen en be kijken.
    Vast een warm Welkom thuis.
    En Dan weer nieuwe avonturen hoor de van je mem dat je weer gaat studeren super hoor.
    Veel succes met alles zal de verhalen missen.
  4. Aggie altena:
    31 juli 2019
    Goede reis terug en nog maar fijn nagenieten en alvast weer welkom in Fryslan. En bedankt voor alle prachtige verhalen en mooie foto’s , zo konden wij mooi meegenieten. 😘
  5. Martina:
    1 augustus 2019
    Een prachtige reis hebben jullie mogen maken. Lieve mensen die jullie hebben leren kennen. Voor altijd in jullie harten. En herinneringen in jullie hoofd.
    Gelukkig al weer veilig thuis. Hoop dat jullie samen de draad weer kunnen oppakken in Nederland. Bedankt voor de mooie verhalen van jullie avontuurlijke reis.
    Groeten . Martina
  6. Gerrit og Jikke:
    1 augustus 2019
    Wat vliegt de tijd . Maar wat een prachtig jaar hebben jullie gehad waar wij ook een beetje van mee mochten genieten. Prachtige fotos en geweldige verhalen elke keer weer. Bedankt dat we er een beetje bij mochten zijn. 😘😘
  7. Betty:
    1 augustus 2019
    Sa blij dat jim wer thús binne nei jimme prachtige reis troch Kanada! Wat in ûnferjitlike tiid ha jim hân😍