Time to say goodbye

15 december 2018 - Quebec, Canada

‘Ofskied is moeilijk mar dit is wat t is, ik sil dy sizze dat ik dy misse sil’🎤

Zo begonnen we 3,5 maand geleden onze reis en vandaag is het weer tijd om afscheid te nemen. Dubbel gevoel, zoveel zin om de rest van Canada te ontdekken maar aan de andere kant voelde het zo als thuis. Gelukkig staat over 7 maanden de trailer weer voor ons klaar 💪🏻

De laatste weken zijn erg snel gegaan! Gewerkt, gelachen, geschaatst, kerstdingen gebakken, spelletjes gespeeld, real dutch pannenkoeken gebakken, sinterklaas gevierd, kerstcadeautjes uitgedeeld en vandaag even gehuild. Dat omdat we van dit alles zo ontzettend hebben genoten, onze reis is fantastisch goed begonnen!

We hebben veel ontdekte en onontdekte plekjes van Ontario mogen bekijken, helaas alleen kunnen we de CN tower nog niet van ons lijstje afstrepen.

Begin december gingen we op pad naar Hamilton, een paar van de meer dan 100 watervallen bewonderen, zo leuk! Daarna een weekendje Toronto, heerlijk struinen, kerstmarkten en wintersfeer. Helaas was het goede weer ons niet zo gegund. Het topje van de CN tower was niet te zien waardoor ze zeiden ‘if you have an other change than it is today a waste of money’. Goede reden om in de zomer weer terug te keren naar Ontario😇

Met de familie bakker & hoftyzer in ons hart gesloten, de Van versierd met kindertekeningen en kerstkaarten en ons leven van een ontplofde bende in de trailer weer terug te hebben ingepakt in de backpack zijn we nu ondwerweg naar Quebec, nieuwe provincie, nieuwe taal en een nieuw avontuur! Maar vooral heel veel sneeuw en winter!

Dikke tút

1. Anno:
    15 december 2018
    Mooi dat it jim der sa best foldient hat , op nei it volgende avontuur veel plezier .
  2. Michiel:
    15 december 2018
    Mooi dat it sa goed foldient hat en dat Jim ta kommen simmer dêr wêr wolkom binnen. Goeie reis en foarsichtig.
  3. Corrie:
    15 december 2018
    Ja afscheid nemen is altijd moeilijk maar jullie als avonturiers zullen je plekje wel weer vinden in Quebec . Jullie als 2 goedgehumeurde en hardwerkende lieve mensen. Ik zou zeggen op naar het nieuwe avontuur komt zeker goed 😘
  4. Betty:
    15 december 2018
    Snap dat it ofskie moeilik wie, wat in gastfrije en leave minsken wêr’t jim jim sa thus fielden....op nei nije avonturen en belevenissen! Earst in pear tûzend km ride en dan Hello Quebec, kryst en ald&nij fiere yn’e Rocky’s wurd fêst bysunder❤️
  5. Jan en jetty ouderkerken:
    15 december 2018
    Wat weer genoten van jullie verslag . Wensen jullie nog een fijne tijd in Quebec . Fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2019 toe gewenst van
    Jan en Jetty
  6. Petra Zijlstra:
    16 december 2018
    Goh wat ha jimme it leuk der. Nye aventoeren te mjitte gean is ek cool. Komme fêst wol wer goeie minsken tsjin. Ha fannewike programma sjoent oer Vancouver Island. Prachtich. Gean jimme der ek hinne??
    Jimme binne nog lang net utsjoent. Leuk man. Alfest gesellige krystdagen. Leafs fan us💋