Oost west thuis best

30 juni 2019 - Quinte West, Canada

De prairies zijn dan nu wel iets mooier dan in wintertijd, ze blijven nog steeds eindeloos.... leuk voor een uurtje, minderleuk voor 1500 km... we besluiten om zo snel mogelijk terug te rijden naar ons favoriet stukje Canada. Idioot plan, maar het is de moeite waard! Na veel wildlife, een pull over door de politie, een gezellige avondje bij de familie Dijkstra en vele kilometers op de transcanada highway bereiken we na 4 dagen Ontario!🎈 Er is nog 1 park in Ontario die op ons lijstje staat, Bruce peninsula national parc. We kunnen dit snel bereiken door een mooie 2 uur durende ferrytocht te nemen. Heerlijk even niet zelf opletten en rijden... Het Bruce Peninsula is echt fantastisch! We doen een hike naar the Grotto, wauw! Chris zegt heel overtuigend: ‘nou dit is mijn mooiste stukje Canada!’ Mooi dat we na al die maanden nog altijd mooiere dingen ontdekken! We hebben een gezellig avondje bij Pier&Trijntsje en de volgende dag gaan we op vakantiebezoek bij familie Bakker, zo leuk om iedereen weer te zien na een halfjaar! Ook doen we een bezoekje aan de net geëmigreerde familie Zijlstra en rijden we de volgende dag terug naar ons (t)huis! Wat zijn we blij, de auto heeft het gehaald, en wij ook... We zijn weer lekker aan het werk en heerlijk aan het genieten van het zomerse weer! Zwemmen, feestjes aan de rivier, barbequen en boottochtjes! Morgen is het Canada day en gaat onze laatste maand in... time flies when you’re having fun!

1. Corrie:
    30 juni 2019
    Wat Prachtig Zeg dat jullie een Oost west thuis best stukje hebben in Canada.
    Na veel avonturen en foto's ervaring een terug op honk om maar zo te zeggen.geniet nog maar lekker van jullie laatste maandje voor je het weet is het voorbij.
    Lekker genieten nog 😄
  2. Hugo landman:
    30 juni 2019
    Machtig wat hebben jullie veel gedaan Er blijft altijd een favoriete plek natuurlijk. Maar jullie hebben veel gedaan en gezien en kunnen daar mooi op terug kijken. Geniet nog van de laatste maanden op jullie favoriete plek. Bij de gastvrije familie Bakker
  3. Betty:
    30 juni 2019
    Prachtich! Wer werom op it plak wêr jim fantastische avontuur begient is😍 noch mar in mooie tiid dêr, geniet fan jim lêste Kanadese moanne!
    Tot snel!!!❤️
  4. Wyger veenje:
    1 juli 2019
    Have fun on Canada day today
  5. Petra Zijlstra:
    1 juli 2019
    Wauw wat moaie foto's, skitterend. Prachtich,helder blau wetter, in bear mei jonkies, tóch.
    By in Fam. Zijlstra west. Die koenen us fest net. Wy hun ek net, hahaha. Goh en alwer de lèste moanne, dat giet hurd. Nog mar lekker derfan genietsje, foardast it wist sist wer yn it fleantúg nei it lytse nederlàn.
  6. Michiel:
    1 juli 2019
    It jier is hast alwèr ferby, mei in geweldige útdaging en aventoer. Noch in pear wiekjes binne jim wêr yn it heitelân. Dus noch lekker geniete dêr.
    Groetjes fan is.
  7. Martina:
    4 juli 2019
    Mooi avontuur met daarbij prachtige foto's. We kunnen ons niet voorstellen hoe enorm groot het daar is. Heel veel plezier verder.
  8. Gerrit og Jikke:
    8 juli 2019
    Wat gaat dat snel voorbij. Geniet nog van jullie laatste weken. 😘😘