Het aftellen is begonnen

28 mei 2016

Dag lieve mensen!

Na een jaar geen bericht te kunnen schrijven is het toch echt weer tijd voor een nieuw avontuur.
Dit keer maar een avontuur voor vier weekjes, maar na vele vragen over of ik weer een blog ga schrijven ga ik dat toch maar doen!
Zo blijven jullie allemaal ook weer op de hoogte, wel zo leuk he!

We hebben het er vaak over gehad, zullen we gaan of niet? En waar willen we dan naar toe? Na lang denken kwamen we op de site van Arusha Volunteers terecht, ja wauw dit gaat het avontuur worden. We gaan naar Afrika!

28-05, dat betekend nog precies een maand. Het aftellen kan beginnen! Eind juni stappen Lutske en ik in de grote Boeing van de KLM richting het warme Afrikaanse land, Tanzania!
We hebben voor een maand een drukke planning, maar het allerbelangrijkste is onze inzet bij een project van Arusha Volunteers. We gaan intern wonen in een weeshuis in een klein dorpje vlakbij Arusha. In dit weeshuis gaan we helpen en overdag gaan we ook werken op een basisschool, we hopen dat we hier een waardevolle periode gaan meemaken!

De afgelopen weken zijn jullie ook allemaal een waardevolle steun geweest!
Ons doel was om een bijdrage van 500 euro op te halen als sponsorgeld, en we zijn zo dankbaar, dit doel hebben we bereikt!

We zijn blij met jullie steun en hopen dat jullie onze reis ook zo weer een beetje gaan volgen.

Dikke tút Iris Landman