T is hast safier

28 augustus 2018 - Parrega, Nederland

Ik weet nog dat het idee er was, zo'n 1,5 jaar geleden. Enthousiast over ons eigen plan dat we waren probeerden we dit ook al, zonder er echt over nagedacht te hebben, te delen met anderen. Want hoe leuk is het om voor een langere tijd naar Canada te gaan? Velen moesten er om lachen... Iris weer met haar ideeën.

nu zijn we 1,5 jaar verder en hebben we nog een paar dagen te gaan in Nederland. Er is afscheid genomen op het werk, de blauhuster merke is overleefd, de laatste klusjes in huis worden gedaan en de backpack staat half ingepakt voor het nieuwe avontuur!

We hebben er enorm veel zin in om samen op avontuur te gaan, maar natuurlijk moeten we ook eerlijk zeggen dat het best een beetje spannend is.

Ik heb de vraag weer vaak gekregen over of ik ook weer een blog ga bijhouden. Natuurlijk! Via deze link zijn wij de komende tijd te volgen :)

Dikke tút

1. Betty:
    28 augustus 2018
    Machtich mooi, wer in reisblog!!! No al benijd nei jimme belevenissen en avonturen mar earst noch ff in pear dagen geniete yn fryslan😀 en onbeperkt snacke🤪🤪
  2. Marloes:
    28 augustus 2018
    Ik ga jullie zeker volgen !!! Ben benieuwd naar al jullie gave avonturen. Geniet er van.
  3. Petra Zijlstra:
    29 augustus 2018
    Machtig dast wer in blog byhaldst. Fantastische tyd yn Canada, mei leuke belevenissen. Goeie reis!!!!
  4. Corrie:
    29 augustus 2018
    Prachtig iris.
    Kunnen we weer mee genieten van je prachtige reisverslagen.
    Verheug me er weer op.
    Is het net of je er zelf ook bent.
    Nu samen met je vriend.
    Heerlijk genieten samen van het grote avontuur.
  5. Wyger veenje:
    Goede vlucht and enjoy
  6. Gerrit og Jikke:
    3 september 2018
    Super. Wij wensen jullie heel veel plezier en het gaat zeker een prachtig avontuur worden. Dikke kus en knuffel van ons.
  7. Trudy postma:
    3 september 2018
    Prachtig...vind het ook echt stoer van jullie!
    Geniet van jullie avontuur samen❤..en leuk dat je weer een blog bijhoud.👌
    Dikke knuffel...
    Xxx Trudy